خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی مشترک عنوان شد؛

نیروی انتظامی از جمله ارکان برقراری ثبات و آرامش در کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۱۵

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند و نیروی انتظامی را از جمله ارکان برقراری ثبات و آرامش در کشور دانستند.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، با صدور پیام مشترکی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

در متن این پیام چنین آمده است: بی‌تردید، نعمت بزرگ امنیت، زیرساخت و بستر توسعه پایدار است چراکه تنها در سایه برقراری آن،  فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و... در جامعه به نحو مطلوب، محقق می‌شوند و زندگی مردم جریان می‌یابد. 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله ارکان برقراری ثبات و آرامش در کشور است که با  اقتدار و صلابتی مثال زدنی، همواره در کنار مردم بوده و همراه و همدل با سایر عناصر دخیل، در مسیر تامین امنیت  ملت بزرگ ایران اسلامی، به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کند. 

در ادامه این پیام مشترک آمده است: این‌جانبان، ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای والامقام ناجا فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و تقارن آن با ماه پرفضیلت ربیع الاول را  به جان برکفان بااخلاص این نیرو در اقصی نقاط استان اردبیل تبریک می‌گوییم و از فرماندهان انتظامی استان می‌خواهیم با رویکردی پژوهش‌محور و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند تا این مجموعه پویا نقش بنیادین خود را در نهادینه شدن فرهنگ رعایت نظم عمومی از سوی مردم، پیشگیری و کاستن آسیب‌های اجتماعی و دیگر موارد مرتبط، به بهترین وجه، عملی و به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز