خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد:

تامین 210 لیتر آب بر ثانیه برای شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۹۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تامین 210 لیتر آب بر ثانیه برای شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: در اکثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، مشکلی از نظر تامین آب واحدهای تولیدی نداریم.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک صنعتی اردبیل شماره 2 عنوان کرد: با توجه به محدودیت منابع آب استان، تامین آب صنایع از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است که به همین منظور تخصیص آب مورد نیاز صنایع از برنامه های اصلی مسئولان استانی است.

وی گفت: برای شهرک های صنعتی، تاکنون 210 لیتر بر ثانیه آب تامین شده است که در اکثر شهرک ها و نواحی صنعتی استان، مشکلی از نظر تامین آب واحدهای تولیدی نداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در چند شهرک صنعتی در تامین آب واحدهای صنعتی در مضیقه هستیم که با همکاری سازمان‌های مربوطه و با مساعدت مسئولان استانی، این مشکل در حال برطرف شدن است.

اهلی تامین آب برای نواحی صنعتی جدید را از جمله برنامه های این شرکت برای حضور سرمایه گذاران در این نواحی برشمرد و افزود: در سال جدید میزان 7 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شهرک های صنعتی اضافه شد که برنامه های آتی این شرکت بر مبنای تامین آب واحدهای صنعتی ادامه خواهد داشت.

ضرورت استفاده از پساب خروجی تصفیه خانه‌ها برای آبیاری فضای سبز شهرک‌های صنعتی

وی احداث تصفیه خانه های صنعتی در شهرک های صنعتی را گام موثری برای کاهش آلایندگی زیست محیطی صنایع و همچنین تامین آب مورد نیاز فضای سبز شهرک های صنعتی دانست و تصریح کرد: یکی از منابعی که می توان برای آبیاری فضای سبز شهرک های صنعتی استفاده کرد پساب خروجی تصفیه خانه هاست که بدین منظور استفاده از پساب خروجی برای آبیاری فضای سبز شهرک صنعتی اردبیل شماره 2 در اولویت برنامه‌های کاری شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از دیگر کارهای انجام شده برای کاهش مصرف آب در شهرک‌های صنعتی را تامین زیرساخت‌های لازم برای آبیاری تحت فشار و قطره‌ای فضای سبز و نصب کنتورهای حجمی در خروجی مخازن آب شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: نصب کنتورهای حجمی در خروجی مخازن آب با هدف مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب انجام می‌شود که تاکنون این کنتورها در سه شهرک صنعتی استان عملیاتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز