خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

هنرستان ۱۵ کلاسه برکت در کرمانشاه به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۱۵

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه گفت: بنیاد برکت ۱۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم التحریر و نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان در مناطق محروم کرمانشاه اهدا کرد.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و مدارس استان کرمانشاه، در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: این هنرستان شامل ساختمان و کارگاه آموزشی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در ناحیه ۲ کرمانشاه احداث شده است.

مرزبان نظری در بخشی از سخنانش اظهار کرد: هنرستان ۱۵ کلاسه برکت کرمانشاه در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است. وی تصریح کرد: بنیاد برکت ۱۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم التحریر و نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان در مناطق محروم کرمانشاه اهدا کرد.

نظری در ادامه سخنانش با اشاره به کوچ عشایر و لزوم فراهم کردن شرایط تحصیل و آموزش برای دانش‌آموزان عشایر استان افزود: امروز ۱۰ مدرسه پیش‌ساخته سیار برای عشایر کوچ روی استان با اعتباری بالغ بر  ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت ساخته شده است و در نقاط مختلف استان همراه یک معلم، آموزش‌های تحصیلی لازم به عشایر داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه به توسعه و تجهیز مدارس استان پرداخت و گفت: از سال 87 که بنیاد برکت تاسیس شده تاکنون ۶۶ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است. 

نظری در خاتمه خطاب به خیرین سراسر کشور گفت: خیرین می‌توانند در طرح آجر به آجر با مراجعه به سامانه «مهر مدرسه» و انتخاب استان کرمانشاه حداقل مبلغ یک آجر را از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در سالجاری خیرین ۴۲ مدرسه را با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در استان ساخته و به فضای آموزشی کرمانشاه اضافه کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز