خبرگزاری کار ایران

با حضور به موقع آتش‌نشانان صورت گرفت؛

حادثه آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در اقدسیه تهران/ نجات ۱۰ شهروند از میان دود و آتش

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۱۳

آتش سوزی ساختمان مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان و نجات ۱۰ نفر از ساکنان از میان دود و اتش پایان یافت.

به گزارش ایلنا، در پی تماس شاهدان این حادثه و اطلاع رسانی به موقع این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه‌های ۶۱ و ۱۰۶ را به خیابان اقدسیه، خیابان سباری، بلوارمحمدی اعزام کرد.

رضا محمدزاده افسر منطقه سه عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: آتش‌سوزی در قسمت سالن واحد مسکونی در طبقه ششم یک ساختمان نه طبقه ۱۸ واحدی رخ داده بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان رسیدن نیرو‌های عملیات به محل حادثه دود زیادی از پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید درباره چگونگی عملیات خاموش کردن این آتش سوزی ابراز داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و پوشیدن دستگاه تنفسی ضمن انجام ایمن سازی‌های اولیه، عملیات خود را در قالب دو تیم عملیاتی آغاز کردند.

وی افزود: تیم اول با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی به مهار شعله‌های آتش پرداختند و در کمترین زمان ممکن توانستند آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و از سرایت آن به قسمت‌های دیگر ساختمان و همچنین بروز خسارت مالی بیشتر جلوگیری بعمل آورند.

محمدزاده تصریح کرد: تیم دوم آتش نشانان همزمان با تیم اول به جستجو جهت یافتن محبوسین احتمالی در طبقات پرداختند و ۱۰ نفر از ساکنان این ساختمان را به محلی امن انتقال دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز