خبرگزاری کار ایران

توسط خیرین صورت گرفت؛

اهدا گوشی هوشمند به دانش‌آموزان مددجو کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۰۷

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه‌ گفت: خیرین کرمانشاه 144 گوشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه‌ در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به همه گیر شدن بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، از ابتدای شروع سال تحصیلی تاکنون خیرین کرمانشاهی ۱۴۴ گوشی هوشمند و تبلت به منظور استفاده دانش‌آموزان نیازمند از برنامه شاد خریداری و به آنها اهدا کردند.

 وی افزود : ارزش این ۱۴۴ گوشی و تبلت اهدایی از سوی خیرین کرمانشاهی به دانش‌آموزان مددجو را بیش از ۶۰۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این تعداد گوشی اهدایی ۵۲ تبلت و لپ‌تاپ و همچنین گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند شهرهای اسلام‌آبادغرب، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقر، جوانرود، روانسر، دینور و مناطق ۲ و چهار کرمانشاه اهدا شده است.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد نیازمند گوشی هوشمند هستند، و طبق بررسی‌ها بعمل آمده هفت هزار دانش‌آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیرین برای این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه افزود: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ و تعطیلی فعالیت‌های آموزشی مدارس به صورت حضوری، شبکه آموزشی شاد از سوی وزارت آموزش و پرورش به منظور استمرار فرایندهای آموزشی در فضای مجازی و برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین طراحی شد و در این راستا لازم است دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد از گوشی هوشمند برخوردار باشند. 

محسن رخصی در خاتمه اظهار کرد: در حال حاضر دو میلیون نفر در استان کرمانشاه ساکن هستند که از این تعداد 330 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند و از این دانش آموزان 200 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز