خبرگزاری کار ایران

با رای اعتماد هیات وزیران؛

استاندار جدید خراسان رضوی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۰۴

به پیشنهاد وزیر کشور و با رای اعتماد هیات وزیران، استاندار جدید خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در جلسه هیات دولت که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور برای تصدی استانداری خراسان رضوی توسط محمدصادق معتمدیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و هیات وزیران پس از بررسی صلاحیت و برنامه های وی به معتمدیان رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در این جلسه ضمن تشکر از خدمات علیرضا رزم حسینی در مدت تصدی استانداری خراسان‌رضوی، انتخاب معتمدیان را تبریک گفت و خدمت در پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران را توفیق بزرگی قلمداد کرد که نصیب وی شده است.

روحانی افزود: استان خراسان رضوی از جهات مختلف در زمره مهمترین استان‌های کشور است. این استان به لحاظ اقتصادی، فرهنگی، حوزوی، دانشگاهی، گردشگری و زیارتی ویژگی‌های ممتاز و بعضاً منحصر به فردی دارد لذا استاندار باید توان تماس و ارتباط با همه جریان‌های سیاسی، مذهبی و قومی را داشته باشد.

رئیس جمهوری تأکید کرد: استاندار خراسان به ویژه باید به جذب جوانان، بانوان و اقوام و مذاهب مختلف اهتمام ورزد، حقوق طبیعی و انسانی همه شهروندان را فارغ از جنسیت، مذهب و قومیت شان رعایت کند و با تمسک به عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اعتدال و میانه روی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

وی همچنین به اولویت‌های دولت در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: ایجاد خط آهن برقی و سریع السیر در مسیر تهران – مشهد، از برنامه‌های اولویت دار دولت یازدهم و دوازدهم بود که پس از برجام، درحال انجام بود ولیکن متأسفانه با آغاز دوباره تحریم ها، فعلاً متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز