خبرگزاری کار ایران

افزایش ظرفیت پست های توزیع برق در شهرستان گرمسار

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۶۵۲

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اعلام کرد: با بهره برداری از ۴۸ ایستگاه هوایی قدرت پست های توزیع برق این شهرستان ۹ هزارو ۸۱۵ کیلوولت آمپر افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از سمنان، ذبیح الله احمدی گفت: با افتتاح 48 تعداد ترانس هوایی هم اکنون مجموع ظرفیت ایستگاه های توزیع برق این شهرستان، ۳۶۸ هزار و ۵۹۵ کیلوولت آمپر برآورد می شود.

وی با اشاره به این که ۱۲ هزار و ۸۶۹ مترشبکه توزیع برق از ابتدای سال تا زمان حاضر برای ارائه خدمات به مشترکان در نقاط مختلف این شهرستان احداث شده افزود: بهینه سازی دو هزارو ۱۴۲ مترشبکه فشارضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، ازجمله اقدامات انجام شده در عرصه خدمت رسانی به شمار می رود.

مدیر توزیع برق گرمسار با بیان این که ظرف چند ماه گذشته ۳۹ دستگاه کنتور هوشمند جدید برای طرح فراسامانه اندازه گیری ومدیریت انرژی "فهام" در این شهرستان نصب شده اضافه کرد: در جهت پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی دوهزار و ۷۵۰ مترکابل خودنگهدار دایرشده است.

احمدی اعلام کرد: برای  اجرایی کرددن پروژه های توسعه و بهینه سازی این شهرستان مبلغ ۴۵ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال اعتبارصرف شده است.

وی همچنین اعلام کرد: تقویت شبکه فشارضعیف کوچه شهید بحری جهت بهبود ولتاژ برق، تعویض پایه های فرسوده مسیر اشتراک مرغداری واقع در روستای شهسفید و ایجاد نقطه رینگ از مسیر روستای رشمه به روستای شهسفید به طول یک هزار و ۷۰۰ متر، به عنوان پروژه های پیش بینی شده برای اجرا درسه ماهه سوم سال جاری در این شهرستان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز