خبرگزاری کار ایران

مهدیخانی خبر داد:

راه اندازی بیمارستان صحرایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۶۴۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت : به منظور مقابله با بیماری کرونا بیمارستان صحرایی نیز در استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت الله مهدیخانی با اعلام این خبر گفت: برای مقابله با ویروس کرونا از ظرفیت‌های فرهنگیان و سپاه استفاده خواهیم کرد و بیمارستان صحرایی نیز برپا خواهد شد.

وی  افزود: در تأمین تخت بیمارستانی مشکلی نداریم و همچنین بیمارستان شهید رجایی ۳۰ تخت را در اختیار بیمارستان ارتش قرار خواهد داد.

افشار، مدیرکل پدافند غیر عامل استان نیز خاطرنشان کرد: بازرسی از سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در موضوع تالار‌های پذیرایی نیز مقرر شد تالار‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و همچنین نظارت و بازرسی از سالن‌های ورزشی انجام خواهد شد.

وی اظهارداشت: باتوجه به گزارش‌های فرمانداران در خصوص نظارت‌ها و اقدامات انجام شده در برخی شهرستان ها، نظارت‌ها تا به امروز دقیق بوده است.

برزگر، معاون بازرگانی سازمان صمت استان نیز گفت: هزار و ۱۱۱ مورد بازرسی در شهرستان‌ها و ۲ هزار و ۸۷۵ بازرسی از رستوران‌ها و واحد‌های صنفی شهرستان قزوین انجام شده است.

وی افزود: روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در استان قزوین تولید می‌شود، این در حالی است که نیاز استان ۲۵۰ هزار ماسک در روز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز