خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز مطرح کرد:

لزوم اتخاذ و سیاست دورکاری برای مهار شیوع کرونا / پروژه‌های محله محور در شرایط فعلی بهتر نتیجه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۵۳

سخنگوی شورای شهر تبریز در جلسه علنی امروز این شورا گفت: پروژه های محله محور در این وضعیت اقتصادی نتیجه بهتر و مطلوبی می دهد و با توجه به شرایط کرونایی از شهردار تبریز می‌خواهم درباره دورکاری کارمندان شهرداری تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، کریم صادق زاده در جلسه علنی رسمی شماره ۲۰۳ شورای شهر تبریز، ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول از اقدامات عمرانی شهرداری تبریز که در جریان بازدید از محلات کم برخوردار مناطق ۱ و ۴ و ۱۰ جهت توسعه محلات انجام داده قدردانی کرد.

 وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور و اتمام مسیرگشایی خیابان ملا زینال و کلنگ‌زنی و افتتاح پارک‌های محله ای گفت: امیدواریم‌ در مدت زمان باقی مانده با توجه به فرارسیدن فصل زمستان اقدامات مناسبی برای اتمام پروژه های در دست اجرا انجام شود.

 وی با اشاره به فوت کارمند شهرداری منطقه یک تبریز بر اثر ابتلا به کرونا و درگیری جمعی از کارگران و کارکنان شهرداری و پیمانکاری ها گفت: فوت این همکار عزیزمان را تسلیت عرض کرده و همواره در چند روز گذشته و در گفت وگو با خبرگزاری‌ها گفته ام شهرداری باید کارکنان را در مرحله اول دورکاری و در محله بعدی شیفتی کرده و از گسترش بیماری کرونا با اعمال برخی قوانین جلوگیری کند.

 کریم صادق‌زاده ادامه داد: مناسب سازی های نامناسب در تبریز برای نابینایان ، کم بینایان و معلولین مشکلاتی را فراهم کرده و موجب نارضایتی این عزیزان شده است.

 وی اظهار کرد: فلسفه نامگذاری روزها ضرورت توجه بیشتر به آن موضوع و آگاهی بخشی در این زمینه است که متاسفانه شرایط به گونه ای شده است که توجه جدی به این موضوع نمی شود.

صادق‌زاده گفت: یادمان باشد که جمع کثیری از شهروندان داری معلولیت هستند که باید توجه جدی به این امر صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز