خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد:

فرصت ۳ روزه برای جذب تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۴۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه تنها سه روز فرصت برای جذب تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا وجود دارد، گفت: دستگاه‌ها باید با جدیت در زمینه جذب این تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس علیزاده در جلسه کارگروه پیگیری تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری رشت، گفت: از مبلغ هزار و ۱۲۱ میلیارد تومانی که سهم گیلان بود تا امروز برای تعداد ۴۵ هزار و ۹۹۹ نفر پرونده تسهیلات حمایتی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه یک سوم پرونده‌ها برای اشتغال ۱۸ هزار و ۴۴۹ نفر بود، افزود: تسهیلات حمایتی دولت ۱۸۴ میلیارد تومان بود که بانک‌های عامل استان ۱۳۰ میلیارد تومان را تاکنون پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون گیلان با اشاره به اینکه لاهیجان با ۸۳ درصد تحقق رتبه اول، سیاهکل رتبه دوم و رتبه سوم متعلق به رودبار و رتبه چهارم نیز برای شهرستان رشت با ۷۷ درصد تحقق است، گفت: شهرستان شفت نیز با ۵۸ درصد در رتبه پایین تحقق ارائه تسهیلات حمایتی است.

علیزاده با تاکید بر اینکه تنها سه روز فرصت برای جذب تسهیلات حمایتی وجود دارد، بیان کرد: درخواست هزار و ۴۳ نفر با ۱۶ میلیارد تومان در حوزه دستگاه‌های اجرایی است و دستگاه‌ها باید این افراد را به بانک‌ها معرفی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات متعلق به این استان است، گفت: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که در سه روز باقیمانده با عزمی جدی تسهیلات مربوطه را جذب و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز