خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان ذوب آهن در گفت و گو با ایلنا:

نتایج فصل قبل را جبران خواهیم کرد/ بازیکنان جدید انگیزه بالایی دارند/ باشگاه در فکر تقویت تیم است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۲۸۶

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه امسال بدنبال جبران نتایج فصل قبل هستیم، گفت: در بعضی از پست ها کمبودهایی داریم که با توجه به جای خالی در لیست نفرات تیم، باشگاه می تواند بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کند.

یوسف بهزادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سئوال که روند آماده سازی تیم ذوب آهن را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما روند رو به رشدی دارد و با حضور رحمان رضایی سرمربی جوان و خوشفکر ذوب آهن، تیم ما روز به روز بهتر و هماهنگ تر می شود، البته در حال حاضر بدن‌ها به علت تمرینات فشرده بدنسازی در افت قرار دارد. انشالله و به امید خدا امسال نتایج فصل قبل را جبران خواهیم کرد و افتخاراتی در شان ذوب آهن بدست خواهیم آورد. امیدوارم امسال هم همراهی و حمایت هواداران را داشته باشیم تا با انگیزه بیشتری فصل جدید را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که خروجی‌های متعدد ذوب آهن می‌تواند در عملکرد تیم تاثیر گذار باشد؟ گفت: مسلما بازیکنانی که از تیم جدا شده اند بسیار خوب بودند، ولی مطمئن باشید بازیکنانی که به تیم ذوب آهن اضافه شدند از آنها چیزی کمتر ندارند و انگیزه چندین برابری برای نشان دادن خود، خواهند داشت. امیدوارم روز به روز هماهنگ تر شویم و طبق نظر کادر فنی به نتایج مد نظر هواداران دست پیدا کنیم؛ فکر می‌کنم در بعضی از پست‌ها کمبودهایی داریم که با توجه به جای خالی لیست نفرات تیم، باشگاه می‌تواند بازیکنان مد نظر سرمربی و کادر فنی را جذب کند تا بتوانیم به دیدگاه فنی ایشان نزدیک شویم و نتایج مناسبی بدست آوردیم.

نتایج فصل قبل را جبران خواهیم کرد/ بازیکنان جدید انگیزه بالایی دارند/  باشگاه در فکر تقویت تیم است

شک نکنید باشگاه در فکر تقویت تیم است

بهزادی در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما در رابطه با جایگاه تیم ذوب آهن در فصل آتی چیست؟ اظهار کرد: قابل پیش‌بینی نیست، ولی به امید خدا در بدست آوردن رتبه تک رقمی تلاش خواهیم کرد. این حق باشگاه ریشه داری مثل ذوب آهن است که در جایگاه های بالای جدول رده بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز