خبرگزاری کار ایران

خجسته پور مطرح کرد :

تاثیر سبک زندگی بر کاهش مطالبه گری و دغدغه مندی سازمان های مردم نهاد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۲۱۰

رئیس شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان سمنان در بازدید از سازمان مردم نهاد خانه تسنیم دامغان با اشاره به تاثیر سبک زندگی بر کاهش مطالبه گری و دغدغه مندی گروه های مختلف گفت: با عدم مشارکت اکثر شهروندان در مسائل متعدد، گروه‌های مطالبه گر ناچار خواهند بود مسئولیت بیشتری را متحمل شوند.

به‌گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن‌بازدید از خانه تسنیم دامغان گفت: با شیوع کرونا اجتماعات و برگزاری حضوری برنامه‌های مختلف تحت‌ الشعاع قرار گرفت که خانه تسنیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌های فرهنگی متفاوتی را به مناسبت‌های متعدد برگزار کرد.

رئیس شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان سمنان ضمن تحسین دغدغه مندی راهنمایان گردشگری و اعضای خانه تسنیم در حوزه میراث فرهنگی یادآور شد: سبک زندگی جوامع مختلف به گونه ای هدایت شده است که کمتر فردی به دنبال دغدغه می رود اما همان تعداد افراد و گروه اندکی که با عشق و علاقه در زمینه های مختلف دغدغه مند و مطالبه گر هستند ناچار خواهند بود بار مسئولیت بیشتری را متحمل شوند.

خجسته پور ضمن اشاره به تاثیر معرفی آثار تاریخی و تمدن کهن دامغان در سطح کشور و جهان تصریح کرد: صنعت گردشگری در دنیا نقش مهم و اساسی را در ارتقا سرانه ملی کشورها ایفا می کند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تسلط هیئت مدیره و دست اندرکاران سرای فرهنگ دامغان نسبت به اساسنامه سازمان‌های مردم نهاد را به عنوان یکی از علل موفقیت این مجموعه نام برد و اظهارداشت: غیر سیاسی بودن، غیر دولتی بودن و مردمی بودن از مولفه های اصلی هر NGO است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز