خبرگزاری کار ایران

ربانی مهر اعلام کرد:

تمدید محدودیت‌های کرونایی در همدان/ تعطیلی دانشگاه‌ها و دورکاری کارمندان

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۲۴

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای استان همدان اعلام کرد : بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا، تمام محدودیت‌های کرونایی از امروز به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش ایلنا، اسدالله ربانی‌مهر گفت: رویکرد این ستاد در جهت حفظ سلامت مردم در استان همدان است.

ربانی‌مهر همکاری مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را شرط عبور از شرایط فعلی دانست و افزود: تمامی‌دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی، مراکز آموزش و پرورش ومدارس،کتابخانه‌ها،حوزه‌علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای تعطیل خواهند بود و به شیوه غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در شهر‌های با وضعیت قرمز نماز جمعه، نماز‌های جماعت، زیارتگاه‌ها، تکایا و اماکن متبرکه تعطیل است، گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، قهوه خانه‌ها و کافه‌ها، سینما‌ها و باغ موزه‌ها در استان از امروز تا یک هفته لغو شده است.

ربانی مهر اضافه کرد: کارکنان ادارات و سازمان‌ها که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، بانوان باردار و بانوانی که کودک زیر ۶ سال دارند، دورکاری می‌کنند.

هم اکنون استان همدان در وضعیت قرمز قرار دارد. تعداد مبتلایان به کرونا در این استان بنابر آخرین آمار، به ۵ هزار و ۳۰۸ نفر رسیده است و ۷۱۲ نفر هم از آغاز شیوع این بیماری  جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز