خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ افزایش غلظت آلاینده‌ها در 4 کلانشهر

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۸۴

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان‌های کشور از افزایش نسبی دما در نوار شمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: از امروز تا سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است و انتظار پدیده خاصی را نداریم؛ اما در شهر‌های تهران، کرج، اراک و اصفهان با افزایش غلظت آلاینده‌های هوا به ویژه در ساعات اولیه صبح مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد، افزود: از بعد از ظهر سه‌شنبه بارش باران در استان‌های گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و روز چهارشنبه برای تمامی سواحل دریای خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه گاهی این بارش‌ها با رعد‌وبرق و وزش باد همراه است، اظهار کرد: در این مناطق انتظار کاهش نسبی را داریم و روز‌های پنجشنبه و جمعه در استان و اردبیل و سواحل دریای خزر بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند.

رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی پایتخت توضیح داد: امروز آسمان تهران صاف است و غبار محلی را دارد و حداکثر دمای ۲۴ درجه و حداقل دما به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود فردا هم همین کمینه دما را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز