خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار؛

شرکت شستا در مشگین‌شهر سرمایه‌گذاری می‌کند/ هدفگذاری کاهش بیکاری در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۴۴

مدیرعامل شرکت شستا، علاقمندی این شرکت را برای سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع فرآوری پایین دستی آن در مشگین شهر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و محمود عباس‌زاده نماینده مردم مشگین‌شهر عنوان کرد: شهرستان مشگین شهر در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری از پتانسیل های بالقوه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است ولی علی‌رغم داشتن این استعدادهای بالقوه به علت عدم سرمایه گذاری کلان دولتی و شبه دولتی بالاترین نرخ بیکاری استان اردبیل را دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از شرکت شستا انتظار داریم در خصوص سرمایه گذاری کلان و ایجاد اشتغال پایدار با احداث مجتمع های بزرگ و پیشرفته در حوزه های دامپروری، سردخانه مدرن و سایر کارخانه جات در حوزه صنایع تبدیلی میوه و همچنین با سرمایه گذاری در پهنه معدنی شهرستان که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است اقدام نمایند.

اکبر صمدی ابراز کرد: در حوزه گردشگری شهرستان مشگین شهر پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد ویژگی های منحصر بفرد این شهرستان در این حوزه بی نظیر است وجود آثار تاریخی همچون شهر یئری و جاذبه های طبیعی از سبلان گرفته تا جنگل‌ها و دریاچه‌های مختلف این شهر را به نگین گردشگری شمالغرب کشور تبدیل کرده است. 

در ادامه این نشست رضوانی‌فر مدیر عامل شستا گفت: عدد سرمایه‌گذاری شرکت شستا بزرگ خواهد بود بطوری‌که با این اقدام شرکت شستا بیکاری در این شهرستان به شدت کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شستا اذعان کرد: به شدت علاقمند هستیم تا در حوزه معدن و صنایع فرآوری پایین دستی آن در مشگین شهر سرمایه گذاری کنیم این شهرستان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه های مختلف به خصوص معدن برای سرمایه گذاری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز