خبرگزاری کار ایران

محمدی اعلام کرد:

کرونا ۸ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشید/ تعداد جانباختگان به ۷۳۷ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۱۸

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت هشت نفر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان به ۷۳۷ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی با اشاره به تداوم روند افزایش موارد بستری‌ها در آمار مبتلایان به کرونا در استان اعلام کرد در حال حاضر ۵۹۰ بیمار مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۶۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۴۱ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی در ادامه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان را هشت نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل پنج نفر در شهرستان کرمانشاه، یک نفر در شهرستان روانسر، یک نفر شهرستان صحنه و یک نفر در شهرستان هرسین است.

وی مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان را ۷۳۷ نفر اعلام کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه همچنین اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۱ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز