خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بجستان خبر داد:

دریده شدن ۱۲ رأس گوسفند توسط گرگ‌ها در بجستان/ خسارت 30 میلیونی به صاحب دام‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۸۹۰

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از دریده شدن ۱۲ رأس گوسفند توسط گرگ ها در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجستان، حسن آزادیخواه در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حمله گرگ‌های گرسنه به گوسفندان در روستای سوسناری شهرستان بجستان بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام که مشاهده شد با حمله گرگ‌ها به آغل گوسفندان در روستای مذکور تعداد 12 رأس بز و میش را تلف کرده اند.  

وی افزود: به گفته صاحب گوسفندان بعد از نیمه شب گذشته این اتفاق رخ داده و حمله حیوانات وحشی باعث تلف شدن 6 رأس میش و 5 رأس بز و یک بره جمعا 12 رأس شده که بیش از 30 میلیون تومان خسارت داشته است. 

وی با تاکید بر اینکه دامداران باید نسبت به بیمه دام‌های خود اقدام کنند، گفت: با توجه به قیمت بالای دام در صورت وقوع چنین حادثه‌هایی ضربات اقتصادی سهمگینی را به دامداران وارد می‌کند لذا شهروندان باید در نگهداری دام‌های خود بیشتر تلاش کنند و با گماردن نگهبان و نگهداری در محل مناسبی که ورود گرگ‌ها و حیوانات وحشی به آن در امان باشد از وقوع حوادث و ایراد خسارت جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز