خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

جاده‌های مازندران امروز و فردا یک‌طرفه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۸۴۱

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هیچ برنامه‌ای امروز و فردا برای یک‌طرفه کردن جاده‌های استان نداریم و هموطنان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مبادی خروجی استان تهران گفت: از آمد و شد افراد غیر بومی از استان تهران به مازندران جلوگیری می‌شود.

قدمی افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر، هراز، چالوس و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد،گفت: هیچ برنامه‌ای امروز و فردا برای یکطرفه کردن جاده‌های استان نداریم و هموطنان باید با درک شرایط از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها کماکان در جاده چالوس ممنوع است، افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز تا ۲ فردا ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه این ممنوعیت تردد روز شنبه ۲۶ مهر در جاده هراز اعمال می‌شود، گفت: ورود انواع تریلر نیز  از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ فردا در جاده سوادکوه ممنوع می‌شود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز