خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبر داد ؛

تعداد کشته‌شدگان کرونا در کرمانشاه روبه افزایش است /پیش‌بینی برای احداث بیمارستان‌ صحرایی

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۷۱۴

فرماندار کرمانشاه با اعلام اینکه وضعیت شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: متاسفانه آمار کشته‌ها در شهرستان در حال افزایش است.

فضل الله رنجبر  فرماندار کرمانشاه در مصاحبه با ایلنا گفت : برای جلو گیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در کرمانشاه دستورات لازم برای بسته شدن اماکن های عمومی بخصوص درب آرامستان‌ها صادر شده است و برای تدفین بیماران کرونایی رعایت پروتکل ها بهداشتی توصیه شده است.

وی اظهار کرد: انتظار داریم شهروندان کرمانشاهی بیش از پیش رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مراعات کنند و استفاده از ماسک بسیار ضروری است و هشدار می دهیم مردم به محض خروج از منزل پیشگیری لازم را بعمل آورند و از ماسک استفاده کنند.

فرماندار کرمانشاه در بخشی از سخنانش گفت: متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماری کرونا رعایت نکردن برخی صنوف مثل تالارها،رستورانها و مراسمات عزاداری توسط مردم بود که منجر به وضعیت قرمز در کرمانشاه شد.

 فضل الله رنجبر در خاتمه اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز در کرمانشاه، پیش بینی لازم درباره دایر کردن بیمارستانهای صحرایی و استفاده از ظرفیت  بیمارستانهای نهادهای نظامی بعمل آورده‌ایم تا در صورت افزایش بیماری کرونا این بیماران به صورت اورژانسی بستری شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز