خبرگزاری کار ایران

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها عنوان کرد؛

بلاتکلیفی کارآفرینان در بحران اقتصادی اخیر

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۴۴

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با بیان اینکه مردم این روزها برای تامین اقلام ضروری خود با مشکل مواجه هستند، گفت: کافی است برخی مسئولان از پشت میز بلند شده و به درون مردم بروند تا از مشکلات مردم بهتر با اطلاع شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی اکبر فاطمی در سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها، گفت: باید با مردم برای نیازهای شان مشورت شود زیرا این مردم هستند که می دانند چه مشکلاتی در شهر و روستای شان وجود دارد.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها تصریح کرد: مردم توقع دارند که پروژه‌های عمرانی هرچه سریعتر به نتیجه برسد و حتی توقع دارند که پروژه های جدید عمرانی هم در شهرها و روستاها تعریف و اجرا شود.

فاطمی  اضافه کرد: دستگیری و زندانی شدن اعضای شوراها به دلیل فساد مالی نه تنها ساختار خدمت رسان شوراها را لکه دار می کند بلکه به تفکر مردم هم خدشه وارد کرده است که باید نظارت ها افزایش یابد.

عضو شورای استان بوشهر ادامه داد: بنابراین باید در تایید صلاحیت ها نظارت بیشتری صورت گیرد تا در شرایط فعلی کشور که مردم زیر شرایط سخت اقتصادی هستند چنین فسادهای مالی رخ ندهد.

وی کاهش ارزش پولی و افزایش بی سابقه قیمت ارز و طلا و سکه را بر زندگی مردم تاثیر گذار دانست و عنوان کرد: کاهش قدرت خرید مردم بر این اشاره دارد که برنامه ریزی درستی در حوزه اقتصادی وجود ندارد.

فاطمی افزود: مردم این روزها برای تامین اقلام ضروری خود با مشکل مواجه هستند. کافی است برخی مسئولان از پشت میز بلند شده و به درون مردم بروند تا از مشکلات مردم بهتر با اطلاع شوند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها با بیان اینکه امروز شاهد بلاتکلیفی کارآفرینان هستیم، گفت: این شرایط اقتصادی کارآفرینان را برای ادامه فعالیت های شان دچار بلاتکلیفی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز