خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

نام نویسی بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو صندوق اعتباری هنر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت ۱۰روز از تاریخ ۲۲ مهرماه تا ۲ آذر ماه از طریق وب سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

اسماعیلی افزود: براساس قرارداد منعقد شده با "بیمه سرمد" خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: براین اساس متقاضیان جدید می‌توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند و اعضایی که در سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق برخوردار بودند و بیمه تکمیلی فصل تابستان آن‌ها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد تحت تکفل) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح برخوردار می‌شوند.

 اسماعیلی تصریح کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق است.

وی افزود: قرارداد بیمه تکمیلی از اول مهرماه ۹۹ تا سی و یکم شهریور هزار و ۴۰۰ برقرار می‌باشد و تمامی خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز