خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونا؛

از برپایی چادر از سوی مسافران جلوگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۰۴

فرماندار رشت با بیان اینکه سفر هموطنان می تواند وضعیت شهرستان در زمینه میزان ابتلا به کرونا را بدتر کند، از شهرداری ها و نیروی انتظامی خواست: با جدیت از برپایی چادر ازسوی مسافران جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه موج سوم کرونا می تواند خطرناک تر از موج اول و دوم کرونا باشد، افزود: همه مردم باید در قبال سلامت جامعه احساس مسئولیت کنند و جا دارد در قدرشناسی از زحمات طاقت فرسای کادر پزشکی و درمان و همه نیروهای بسیج، سپاه و سازمان های مردم نهاد که برای مهار بحران کرونا گام برمی دارند، ما مردم دستورالعمل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم.

 وی با تاکید بر لزوم نظارت جدی اداره صمت ‌و شبکه بهداشت بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و سایر مواد مصرفی، خاطرنشان کرد:  وجود احساس امنیت در حوزه سلامت جامعه، بسیار حائز اهمیت است و نباید اعتماد مردم به دستگاه های نظارتی از بین برود.
 فرماندار رشت با بیان اینکه شهرستان رشت به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد و سفر هموطنان به شهرستان می تواند وضعیت را بدتر کند، اظهار داشت: از شهرداری ها و نیروی انتظامی می خواهم با جدیت و در کمال احترام از برپایی چادر ازسوی مسافران جلوگیری کنند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز