خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان مطرح کرد:

رشد 60 درصدی تعاونی های فعال در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۵۸۷

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت:در سال های گذشته نسبت تعاونی‌های فعال اردستان‌ به تعاونی‌های غیرفعال و راکد شیب صعودی داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی خانی با اشاره به عملکرد موفق بخش تعاون،اظهار کرد: این شهرستان دارای ۱۶۷ شرکت تعاونی در رسته‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی است که از این تعداد ۱۰۰ تعاونی فعال، ۶۷ تعاونی راکد و غیرفعال هستند.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در سال‌های ‌گذشته نسبت تعاونی‌های فعال اردستان‌ به تعاونی‌های غیرفعال و راکد شیب صعودی قابل توجهی داشته، به صورتی که از منفی به مثبت ۶۰ درصد تبدیل شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: درصد بالایی از تعاونی‌ها در سطح شهرستان اردستان در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت می‌کنند که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به شرکت تعاونی تولیدی فرش دستباف کویر نصر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: شرکت تعاونی کشاورزی و دامپروری ریحان کویر که در زمینه کشاورزی فعالیت دارد نیز به عنوان تعاونی برتر در سطح استان در سال ۱۳۹۷ دست یافت و شرکت تعاونی خدمات مکانیزاسیون کشاورزی پردیس زواره هم به عنوان کارآفرین برتر سال ۹۸ در سطح استان انتخاب شد.

خانی از دیگر فعالیت‌های شاخص شهرستان اردستان را شرکت تعاونی فولاد کویر دانست که با کمک سرمایه‌گذار خارجی مشتمل بر سه خط تولید، خط تولید آهن اسفنجی با میزان پیشرفت ۹۲ درصد، خط ذوب و فولادسازی با میزان پیشرفت ۴۰ درصد، خط انتقال و نیروگاه برق هشت مگاواتی با پیشرفت ۶۵ درصد در حال تکمیل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز