خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا عنوان شد؛

آمادگی شرکت گاز استان اردبیل برای گذر از فصول سرد/از تجهیزات ناایمن گرمایشی استفاده نشود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۵۳۵

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل عدم استفاده از تجهیزات ناایمن را عامل مهمی در کاهش حوادث مربوط به گاز طبیعی عنوان کرد.

سردار اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: شرکت گاز استان اردبیل آمادگی کامل واحدهای عملیاتی و ستادی جهت گذر از فصول سرد سال را دارا است.

وی اتصال خط انتقال 16 اینچ پارس آباد به خط 30 اینچ اردبیل به نیروگاه، تکمیل لوپ خط تغذیه شهر پارس آباد، تکمیل رینگ دوّم خط تغذیه اردبیل و دو طرفه نمودن ایستگاه تقویت فشار گاز سراب را نمونه‌ای از اقداماتی دانست که منجر به پایداری نسبی شبکه توزیع در استان شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: اقدامات این شرکت در رابطه با رفع مشکل افت فشار گاز و تأمین پایدار انرژی برای مشترکان خانگی و صنعتی در بخش‌های شمالی استان اثربخش بوده و به امید خدا مشکلی در تامین گاز برای گذر از فصول سرد سال نخواهیم داشت.

اسماعیلی همچنین با توصیه بر مدیریت مصرف از سوی مشترکان گاز استان تصریح کرد: صرفه‌جویی یکی از اقدامات بسیار مهّم است که نیازمند عزم همگانی بوده و هر اندازه مشترکان حضور فعال در مصرف بهینه سوخت داشته باشند به همان اندازه صنایع وابسته به گاز و جایگاه‌های CNG با محدودیت و قطعی گاز مواجه نخواهند شد.

وی بیان کرد: در فصول سرد سال شاهد افزایش حوادث مربوط به گاز طبیعی هستیم که عمدتاً ناشی از سهل انگاری و استفاده ناایمن از تجهیزات می باشد که در این راستا علاوه بر فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی ، از همه مشترکان در استان درخواست کرد بیش از پیش در استفاده از این نعمت خدادادی مسائل ایمنی را رعایت کرده و از تجهیزات استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز