خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان خبر داد:

تداوم جوی پایدار تا اواخر هفته آینده در اردبیل/ استقرار هوای سرد در استان

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۹۴

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم جوی پایدار تا اواخر هفته آینده در استان اردبیل خبر داد و گفت: وزش باد ملایم تا متوسط در بعد از ظهرها پدیده غالب در مدت مذکور خواهد بود.

به گزارش‌ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح وضعیت هوای استان اردبیل عنوان کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار جوی پایدار تا اواخر هفته آتی در استان است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان در غالب ساعات صاف تا نیمه ابری خواهد بود و پدیده غالب در مدت مذکور وزش باد ملایم تا متوسط در طی ساعات بعد از ظهر است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: تا روز جمعه (25 مهرماه) در پاره ای از اوقات در نوار شرقی استان شاهد رخداد مه خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: از نظر دمایی نیز تغییرات قابل ملاحظه ای انتظار نمی رود ولی تا پایان هفته همچنان طی ساعات شبانه و صبحگاهی در برخی مناطق مرکزی و جنوبی استان شاهد هوای نسبتا سرد خواهیم بود.

وی بیان کرد: از روز یکشنبه (27 مهرماه) نیز با نفوذ زبانه‌های کم فشار بر روی دریای خزر شاهد وزش باد جنوبی(گرمیج) گاهی تند در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که باعث افزایش نسبی دمای هوا به ویژه در ساعات شبانه و صبحگاهی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر این اساس طی روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش چند درجه ای دما به ویژه در مناطق مرکزی استان خواهد بود و برای بعد از ظهر، وزش باد خزری ملایم تا متوسط پیش بینی می شود.

محمدی افزود: طی روز جمعه نیز آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود، در بعد از ظهر همراه با وزش باد ملایم و در اواخر وقت، افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان‌های بیله سوار و پارس آباد با حداکثر دمای 26 درجه به عنوان گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز