خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف کرمانشاه :

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سازمان اوقاف کشور در کرمانشاه افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۷۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در استان کرمانشاه گفت: در هفته وقف نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی در ۱۰ بقعه و موقوفه در سطح استان، به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان امروز در نشست‌خبری که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، اظهارکرد: رسانه‌ها برای نهادینه‌کردن فرهنگ وقف در جامعه به خوبی ورود کرده اند و امیدواریم در افزایش آگاهی‌ مردم و اهمیت پرداختن به وقف اثرگذار بوده باشد .

وی خاطر نشان کرد: وقف یک سنت حسنه جاری است و تمامی افراد جامعه می توانند در آن به نوعی سهیم باشند تا بتوانیم از طریق نیات واقفین به نیازمندان جامعه کمک و یاری برسانیم.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و از محل درآمد موقوفات14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندانی که شناسایی شده اند توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اوقاف کرمانشاه نیز همانند بقیه ارگان ها از ابتدای شیوع کرونا با برگزاری رزمایش‌های مومنانه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا کمک و یاری رسانند و تاکنون نیز این برنامه ها ادامه دارد.

صالحی با اشاره به آغاز هفته وقف اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برگزاری یازده کرسی تلاوت و ویژه‌ برنامه‌هایی در بقاع متبرکه استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری نشست تخصصی وقف با حضور استاندار کرمانشاه، برگزاری همایش یاوران وقف به صورت کشوری و از طریق ویدئوکنفرانس، اجرای طرح دستهای مهربانی، اجرای طرح مهرتندرستی با حضور پزشکان و کادر درمان در مناطق‌حاشیه‌نشین، برپایی ایستگاه‌های همه واقف‌باشیم، تجلیل از مدافعان سلامت و غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه از مهمترین برنامه های قابل اجرا در هفته وقف در استان خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: در هفته وقف نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی در ۱۰ بقعه و موقوفه سطح استان، باغ دیم در اراضی امامزاده حسین (ع) شهرستان سنقر که به روش تکنولوژی واترباکس،مجتمع اداری- تجاری نور از رقبات موقوفه کوثر اهل بیت(ع)  به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز