خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبر داد:

استقرار نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات مورد تقاضاى مردم در سیریک

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۹۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: ظرف ده روز آینده نمایندگان دستگاه های مورد تقاضای مردم در این شهرستان مستقر خواهند شد .

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ضرورت استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس افزود: ادارات کل استان هرمزگان  نیز نسبت به استقرار ادارات زیرمجموعه خود در شهرستان سیریک و رفع نیازهای اداری شهروندان اقدام کنند .

وی  با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان به استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس، اظهار کرد: ظرف ده روز آینده  نمایندگان دستگاه‌های مورد تقاضای مردم  در این شهرستان مستقر خواهند شد ، تا اهالی این منطقه  مجبور نباشند برای انجام امور اداری خود به نقاط مختلف استان هرمزگان عزیمت نمایند.

باتوجه به اهمیت منطقه سیریک در شرق  استان  اشاره و بیان کرد: لازم است هر چه سریعتر برای حفظ این منطقه با ویژگی های منحصر به فرد ، مدیران پای کار بیایند و بسترهای لازم برای توسعه سواحل مکران را هموار کنند.

وی نزدیک ترین راه به اشتغال را مهارت آموزی دانست و خاطر نشان کرد: افرادی که مهارت دارند از شانس بالایی برای داشتن شغل برخوردارند در همین راستا دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای برای مناطق سیریک برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد : اگر افراد دارای مهارت در استان نداشته باشیم، قطعا توسعه هرمزگان دچار اختلال می شود و یکی از ارکان مهم توسعه هر کشور تعداد نیروی ماهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مدیران است  خاطر نشان کرد: دولت گرفتاری‌های مردم را حس می‌کند و برای رفع آن‌ها به کمک خود مردم تلاش می‌کند.

وی  افزود: همکاری مدیران و تعامل سازنده آنها با همدیگر به پیشرفت استان کمک خواهد کرد.

به دستور معاون استاندار در جلسه تعیین وضعیت استقرار ادارات در شهرستان سیریک مقرر شد ظرف ده روز آینده ادارات کل استان هرمزگان  نیز نسبت به استقرار ادارات زیرمجموعه خود در شهرستان سیریک اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز