خبرگزاری کار ایران

برای سومین هفته متوالی اعمال شد؛

تمدید محدودیت‌های کرونایی در قم / تعطیلی پارک‌ها و برخی صنوف در استان

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۴۶

با توجه به افزایش شیوع کرونا و ابتلاء شهروندان محدودیت های کرونایی یک هفته دیگر در قم تمدید شد.

به گزارش ایلنا، استاندار  قم در جلسه امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران  گفت: این محدودیت ها که از (پنجشنبه دهم مهر) به مدت یک هفته در قم اجرا شده بود و هفته قبل نیز مجددا اعمال شد ،  امروز برای سومین هفته متوالی با درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم و با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونایی در قم تمدید شد تا به نقطه امنی در کنترل شیوع ویروس کرونا در استان برسیم.

بهرام سرمست افزود: انتظار می رود با استمرار این محدودیت‌ها، افزایش نظارت ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و مشارکت مردم در اجرای طرح های مقابله با کرونا ، کنترل شیوع این بیماری در استان را شاهد باشیم.

بر این اساس تعطیلی پارک‌ها، محل‌های بازی سرپوشیده، سینماها، قهوه خانه ها، آرایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، چایخانه‌ها و تغییر در ارائه خدمات در آموزشگاه‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها از جمله صنوفی‌هستند که محدودیت‌های کرونایی شامل شان می شود.

ساماندهی کارگران ساختمانی با هدف  جلوگیری از تجمع آنها در میادین اصلی شهر از دیگر دستورات جلسه امروز بود.

براین اساس  مقرر شد اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری با توجه به لزوم جلوگیری از تجمع ها در شرایط کرونایی تا سه هفته آینده طرح ساماندهی کارگران ساختمانی را با راه اندازی سامانه کاریابی آنلاین را در استان اجرا کنند.

با اجرای این طرح از تجمع کارگران به شکل فعلی در نقاط مختلف شهر جلوگیری شده و کارفرمایان با مراجعه به سامانه کاریابی آنلاین و سهولت بیشتری از توان کارگران ساختمانی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز