خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مهندسی انتخابات از سوی کاندیداهای جدید ممکن نیست/ رئیس هیات باید جایگاه فوتبال اصفهان را ارتقا دهد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۳۶

انتخابات هیات فوتبال استان اصفهان در حالی برگزار شد که علی طاهری با 28 رای بر مسند ریاست هیات فوتبال تکیه زد؛ با این حال حرف و حدیث پیرامون این انتخابات همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با گذشت یک روز از انتخابات هیات فوتبال استان اصفهان، همچنان صحبت هایی مبنی بر تلاش های پشت پرده به نفع یک کاندیدا مطرح است. شنیده ها حکایت از لابی احسان ادیبی معاون امور قهرمانی باشگاه نامی نو، بازیکن سابق تیم ملی جوانان و مدیر عامل فعلی باشگاه پادما یدک به نفع علی طاهری کاندیدای پیروز انتخابات دارد. در این خصوص با وی گفت و گویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

گفته می شود انتخابات مهندسی شده و با تعامل و صحبت هایی که با شهرستانها شده بود موجب شد که آرا به سمت طاهری تغییر کند و شما در این امر دخالت داشتید. نظرتان در این باره چیست؟

همیشه گفته می شود انتخاباتی مهندسی شده است. البته مهندسی انتخابات قبلا اتفاق می‌افتاد ولی کسی که کاندید جدید است نمی‌تواند انتخابات را مهندسی کند چون اعضای مجمع را چهره‌های سرشناس و مستقلی تشکیل می‌دهند و حاضر نیستند اعتبارشان را خدشه‌دار کنند. البته در هر انتخاباتی لابی‌گری هایی صورت می‌گیرد. اینکه آقای طاهری به شهرستانها سفر کرده درست است. وی با حضور در شهرستانها دغدغه های آنها را شنید و روی تصمیم خود مصمم تر شد تا برای تغییر فوتبال استان اصفهان قدم بردارد و به جهت اینکه وی یک فرد تمام ورزشی و فوتبالی است این امر طبیعی بود.

اگر این صحبت بین اعضا مجمع مطرح شده که بنده نقش استراتژی و مهمی در این مساله داشتم، من به این مهم افتخار می‌کنم که توانستم یک فرد تمام فوتبالی را به داخل هیات فوتبال استان اصفهان سوق دهم و فوتبال استان اصفهان نیز باید به این موضوع افتخار کند. در حال حاضر علی طاهری نفر منتخب هیات فوتبال استان شدند و قطعا دیدگاه هایی که ایشان داشتند و من نیز 4 سال افتخار کارمندی ایشان را داشتم، به دیدگاه‌های ایشان واقف هستم و می دانم که هر جایی کار کردند از صفر شروع کردند و به صد رساندند، امیدوارم هیات فوتبال که الان زیر صفر است را بتوانند نجات دهند و به جایگاه واقعی خود برسانند.

در خصوص جو برگزاری انتخابات بگویید.

 فضای انتخابات در خور شان فوتبال بود و افرادی که آمدند به خود بالیدند و لذت بردند که با توجه به شرایط شیوع کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده و جو بسیار خوبی بود. البته از قبل شیطنت هایی ایجاد شده بود که افراد مجمع را بترسانند، اما خدا را شکر این اتفاق رخ نداد و آنها با شهامت به نفری که فکر می‌کردند می تواند به آنها کمک کند، رای دادند. به هر جهت نفراتی که رای دادند، اعتماد کردند و بعد از این آقای طاهری باید جوابگوی اعتماد آنها باشد.

* از نکات مثبت و ویژگی های شخصی طاهری این بود که هم باشگاهداری کرده و هم در بخش خصوصی بوده است، چرا که پیشتر همه از این گلایه داشتند که نتوانستیم بخش خصوصی را وارد هیات کنیم. با توجه به این شرایط و اینکه تخصص آقای طاهری بیشتر فوتسال به ویژه در حوزه بانوان است این سوابق چقدر به ایشان در مسئولیت جدید کمک می کند؟

ببینید وقتی می گویم طاهری یک چهره تمام فوتبالی است، منظورم همین است. اگر بحران های آن زمان برای گیتی پسند ایجاد نمی شد، شک نکنید که سهمیه لیگ برتر را می گرفتیم و الان 3 سهمیه داشتیم و از حالت دو قطبی خارج می شدیم. وی در رده های پایه بسیار خوب عمل کردند، توانستند باشگاه گیتی پسند را شانه به شانه ذوب آهن و سپاهان بالا بکشند. در نامی نو هم این اتفاق افتاد و جوانان نامی نو قهرمان استان شدند. بزرگسالان قهرمان استان شدند و در فوتسال سرآمد فوتسالی های ایران هستند؛ قهرمان آسیا شدند. وقتی که اسم فوتسال می آید همه خواه ناخواه چهره علی طاهری در ذهنشان نقش می بندد، چرا که با فوتسال آشنا هستند و قهرمانی آسیا را همراه فولادماهان و گیتی پسند دارند. وقتی به نامی نو آمدند دِین خود را ادا کردند و با ورود به ورزش بانوان به قهرمانی در این حوزه رسیدند. با توجه به شناختی که از ایشان دارم به جهت تبحر برای ورود بخش خصوصی به ورزش، مطمئن باشید که بخش های خصوصی و اسپانسرهای زیادی را وارد هیات خواهند کرد و به مراتب فوتبال اصفهان را رونق اساسی خواهند داد. در ضمن ایشان اهل تصمیم گیری با خرد جمعی است و قطعا این اتفاق می افتد. آرزوی موفقیت برای علی طاهری دارم چرا که حق و توانمندی ایشان فقط ریاست هیات نیست و بالاتر از این است و بتوانند در آینده در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

انتخابات هیات فوتبال استان اصفهان

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اصفهان با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضاء در هتل کوثر برگزار شد که در این مجمع علی طاهری به عنوان رئیس هیات فوتبال انتخاب شد. نامزدهای پست ریاست هیات فوتبال استان اصفهان، عباسعلی اخوان، علیرضا جهانشاهی، شهریار خان احمدی، علی طاهری، محمد مجیری و امیرمسعود هراتیان بودند که علی طاهری ۲۸ رای، امیر مسعود هراتیان ۱۲ رای، علیرضا جهانشاهی ۴ رای، عباسعلی اخوان یک رای، محمد مجیری و شهریار خان احمدی هیچ رای کسب نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز