خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد:

گیلان مقام دوم پرداخت تسهیلات کرونایی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۱۹۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: استان گیلان با پرداخت 200 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب‌دیدگان کرونایی رتبه دوم کشور را بدست آورد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: استان گیلان با پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

 عباس علیزاده افزود: این استان با پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا ، مقام دوم کشور را در پرداخت این تسهیلات دارد.
 
وی گفت: تاکنون برای 46 هزار و ۱۰۰ نفر از صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا پرونده دریافت تسهیلات به مبلغ کل 430 میلیارد تومان تشکیل‌شده که بانک‌های‌عامل استان، تاکنون ۲۵۵میلیارد تومان را پرداخت کرده‌اند.

علیزاده اضافه کرد: شهرستان‌های تالش با 72 درصد ، سیاهکل با 71 درصد و املش با 68  درصد ، رتبه اول تا سوم بیشترین پرداخت تسهیلات کرونایی در استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: بیشترین تسهیلات کرونا در بین بانک های عامل استان را بانک ملی 92 میلیارد تومان ، بانک صادرات 37 میلیارد تومان و سپه 29 میلیارد تومان پرداخت کرده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز