خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد :

اخذ مجوز برگزاری کلاس‌های حضوری برای مناطق فاقد پوشش اینترنت

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۰۵۶

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در صورت اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درس برای مناطق فاقد پوشش اینترنت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، صیاد سلامی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به امکان دسترسی بخشی از دانش‌آموزان استان زنجان به اینترنت و شبکه شاد، نامه‌ای به وزارتخانه آموزش و پرورش ارسال شده است تا مصوبه لازم از ستاد کرونا برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس اخذ شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: در صورت برگزاری حضوری کلاس‌‌های درس، دانش‌‌آموزان به صورت گروه‌بندی شده و با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه حضور می‌یابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر برگزاری کلاس‌های درس امکان‌پذیر نیست اما در صورت ارائه مجوز، این موضوع محقق می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری درخواست عده‌ای از اولیا است، افزود: 346 مدرسه زنجان فاقد اینترنت هستند.

سلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر 79 درصد دانش‌آموزان استان زنجان در شبکه شاد حضور دارند، افزود: حدود 6 درصد نیز به صورت اضافه شده از شبکه شاد بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده حدود 85 درصد دانش‌‌آموزان در مجموع در شبکه شاد حضور داشته و از کلاس‌های آنلاین برخوردار هستند.

این مسئول افزود: در صورت ادامه این وضعیت، مطالب درسی در قالب درسنامه به دانش‌آموزان فاقد اینترنت ارائه می‌شود تا از بقیه دانش‌آموزان عقب نمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز