خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه خبر داد:

پیشتازی مردم استان در طرح آجر به آجر در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۰۲۶

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: بیش از 8 هزار نفر از مردم نیک اندیش، خیرین و ورزشکاران در طرح آجر به آجر استان کرمانشاه مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه درخصوص پویش طرح آجر به آجر در استان کرمانشاه اظهار کرد: از زمانی که پویش ملی آجر به آجر وارد فاز اجرایی شده است، مورد استقبال هم استانی‌های خیر اندیش قرار گرفته و بیش از هشت هزار نفر از مردم، مسئولان، ورزشکاران و علاقمندان به موضوع مدرسه سازی تاکنون در این امر مهم در استان کرمانشاه مشارکت خود را اعلام کرده‌اند.

وی افرود: در این طرح خدا پسندانه، حضرت ‌‌آیت ا... علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به عنوان اولین استاندار کشور، مجمع نمایندگان استان، مدیران ادارات استان، فرمانداران و ائمه جمعه به این پویش ملحق شدند.

مرزبان نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: از اهداف این پویش فرهنگ‌سازی و توجه به مدرسه‌سازی در میان اقشار مختلف مردم، همچنین جلب مشارکت نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در امر مدرسه‌سازی، جلب حمایت‌های ایرانیان خارج از کشور، ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه‌ساز و حفظ، توسعه و تکریم خیرین مدرسه‌ساز است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به فعال بودن سامانه آجر به آجر برای جمع آوری کمک‌های خیرین در امر مدرسه سازی، گفت: آحاد مردم می توانند با مراجعه به سامانه آجر به آجر و انتخاب نام استان کرمانشاه (ajorbajor.ir) که برای ورود خیرین و جمع آوری کمک‌های مردمی برای امر مدرسه سازی فعال شده، در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه درخصوص نحوه کمک در سامانه طرح آجر به آجر افزود: پس از ورود به سامانه اینترنتی http://ajorbajor.ir مشاهده پروژه‌های استانی را انتخاب کنید.

وی تصریح کرد: با ورود به سایت آجر به آجر، مشخصات خود و مقدار هزینه واریزی را که تمایل دارید، وارد کرده و درخواست خود را ثبت نمایید و در آخر پوستر کمک خود را به عنوان خروجی دریافت می نمایید.

نظری در ادامه گفت: در این پویش، هموطنان، هم استانی های عزیز با هر بضاعت می‌توانند حتی به اندازه خرید یک آجر در مدرسه‌سازی مشارکت کرده و سهمی را در محرومیت زدایی آموزشی کودکان استان کرمانشاه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز