خبرگزاری کار ایران

در هفته تربیت بدنی؛

بیش از ۴۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۰۱۲

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۴۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی از برگزاری بیش از ۴۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: برنامه های هفته تربیت بدنی با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه ورزش برگزار می شود.

وی افزود: در این هفته از طرف اداره کل ورزش وجوانان ۱۹۱ برنامه از قبیل دوره های آموزشی به‌صورت مجازی، برگزاری مسابقات مجازی، پویش آگاه بخشی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی، وسمینار‌های آموزشی و اجرایی طرح نوین، برگزار خواهد شد که نحوه اجرای آن ها برنامه ریزی و به تمامی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

 مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی همچون برگزاری مسابقات ورزشی در فضا و محیط باز، برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه ورزش همگانی به ویژه طرح آماده باش و آوای ورزش در همسایگی، برگزاری مسابقات فرهنگی در دو بخش جوانان و ورزشکاران از برنامه های اجرایی در شهرستانها خواهد بود.

انوشیروانی عنوان کرد: در این هفته اردوی تیم ملی هاکی در شهرستان پارس آباد با حضور ۶۰ نفر برای شرکت در مسابقات جهانی بلژیک به جهت آماده‌سازی و شناسایی بازیکنان در شهرستان پارس‌آباد مغان به مدت ۷ روز از ۲۰ لغایت ۲۷ مهر ماه برگزار می شود که در این اردو ۳ نفر از ورزشکاران اردبیلی هم حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز