خبرگزاری کار ایران

مربی سپاهان در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

بدنبال تغییر سبک بازی و فوتبال مالکانه هستیم/طرفداران سپاهان صبور باشند/ ذوب آهن جوان شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۸۹

مربی سپاهان با تاکید بر اینکه بدنبال تغییر سبک بازی و ارائه فوتبال مالکانه هستیم، گفت: تلاش کادر فنی تغییر سبک بازی تیم است و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته زمان بیشتری برای رسیدن به عملکرد بهتر نیاز داریم و طرفداران باید صبور باشند.

مجتبی توتونی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار دوستانه تیم فوتبال سپاهان در مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بعد از بازگشت از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و شروع تمرینات آماده سازی طی ده روز گذشته، بازی با ذوب آهن اولین دیدار تدارکاتی جدی ما بود که موفق شدیم این بازی را ببریم.

وی ادامه داد: هدف از انجام این بازی دوستانه ارزیابی مناسب از عملکرد چند روز گذشته کادر فنی و بررسی شرایط فنی تیم بود.

مربی سپاهان یادآور شد: بازی‌های تدارکاتی کمک شایانی می‌کند که ما هرچه زودتر با مشکلات و نقاط ضعف تیم آگاه شویم و برای حل آنها  برنامه ریزی کنیم؛ ارزیابی عملکرد تیم با توجه به اینکه نوع بازی تیم سپاهان دچار تغییر و تحولات شده است نسبت به فصل گذشته زمان بر بوده و نیاز به مدت بیشتری برای رسیدن به اهداف کادر فنی است.

وی اضافه کرد: در چهل و پنج دقیقه نیمه اول بازی با ذوب آهن روند بازی از نوع بازی مستقیم که شیوه سپاهان در سال های گذشته بود به سمت بازی پله ای و فوتبال مالکانه که مد نظر کادر فنی بود اجرا شد. تمام تلاش ما برای این شکل فوتبال بازی کردن تا حدی محقق شده، ولی باز هم نیاز به زمان بیشتری داریم. 

توتونی در پاسخ به این سئوال که شرایط بدنی تیم سپاهان را چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان کرد: در حال حاضر نمی شود قضاوت دقیقی در این رابطه داشته باشم، زیرا ما در فاز بدنسازی قرار داریم و مرحله آماده‌سازی به سر می‌بریم و این باعث فشار زیاد روی بدن بازیکنان شده است و مسلماً الان از لحاظ بدنی بازیکنان در فرم مطلوب نیستند. البته با توجه به زمان باقی مانده تا شروع فصل جدید فکر می کنم می‌توانیم بازیکنان را به شرایط ایدآل برسانیم. 

مربی سپاهان در رابطه با تیم ذوب آهن رقیب سنتی سپاهان در این دیدار دوستانه گفت: تیم ذوب آهن تعدادی از بازیکنانش را در اختیار ندارد و نیز تعداد زیادی از آنها را از دست داده و شرایط متفاوتی پیدا کرده است و من فکر می‌کنم که این تیم باید با نفرات جوان در لیگ حاضر شود، مگر اینکه در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات تحرکی داشته باشد و نفرات مورد نظر کادر فنی را به خدمت بگیرد.

توتونی در رابطه با انتظار کادر فنی از هواداران سپاهان بیان کرد: طرفداران سپاهان جزو بهترین هواداران فوتبال در ایران هستند و انتظارات‌شان هم از تیم سپاهان همیشه انتظارات بالایی است و کاملا هم حق دارند که چنین توقعی داشته باشند؛ البته خود باشگاه هم چنین توقعی از کادر و بازیکنان دارد، اما اشاره کردم کادر جدیدی به تیم اضافه شده، شرایط و سیستم بازی تیم در حال تغییر است و این موضوع نیاز به زمان دارد تا تفکرات سرمربی و کادر فنی در بازیکنان جا افتاده و انتظارات هواداران تامین شود.

وی تاکید کرد: تفهیم شدن این موضوع برای بازیکنان و اجرای آن در زمین نیاز به زمان دارد و امیدواریم آن تیمی که مد نظر تماشاگران است در شروع لیگ ببینند.

در پایان گفت و گو توتونی ابراز امیدواری کرد که هر دو نماینده اصفهان بتوانند نتایج خوبی نسبت به فصل گذشته کسب کنند و با توجه به پتانسیل بالای اصفهان در فوتبال ایران هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن جایگاه مطلوب و در خوری بدست آورده و موفق باشند.

پیروزی یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا در مقابل ذوب آهن اصفهان در حالی رقم خورد که عصر روز دوشنبه دو تیم در دیدار تدارکاتی راس ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول  توسط کئورگ ولیسیانی از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه تیم ذوب آهن شد.

محرم نویدکیا سر مربی تیم سپاهان از خریدهای جدید تیم مانند خلعتبری و پاپی هم در این دیدار استفاده کرد.

گفت و گو از امید قاسمیان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز