خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۱ کرمانشاهی دیگر طعمه کرونا شدند / آمار تعداد جانباختگان به ۷۱۰ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۸۵۳

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا فوت شده که ۴ مورد آن مربوط به شهرستان های کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۲۳۵ نفر رسید.

وی افزود:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۷۰۶۲ نفر رسیده است هم اکنون ۵۶۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی بیان داشت : تعداد موارد فوت بر اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۱۱ نفر است که از این تعداد ۴ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است

محمدی ادامه داد : همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد غرب ۳ نفر، هرسین ۲ نفر، روانسر یک نفر و جوانرود یک‌ نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۱۰ نفر رسید.

محمدی بیان کرد : از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۴۴۹۸ نفر بستری و۱۳۲۳۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و ۱۲۹ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز