خبرگزاری کار ایران

فرماندار دلفان مطرح کرد:

شهرستان دلفان رتبه 5 محرومیت در کشور را دارد/ امید به احداث شهرک صنعتی تا دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۸۳۵

فرماندار دلفان گفت: این شهرستان جزو ۱۰ شهر محروم کشور است.

به گزارش ایلنا، حشمت بهمنی در بازدید از شهرک صنعتی نورآباد که امروز ۲۲ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: شهرستان دلفان با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در شمالغرب لرستان واقع شده که دارای سه بخش، ۱۰ دهستان، ۴۶۰ روستای کد دار و بین ۴۰ تا ۶۰ روستای فاقد کد است.

وی تصریح کرد: دلفان یکی از گسترده‌ترین شهرهای استان لرستان است و به رغم پتانسیل‌های که در شهرستان وجود دارد یکی از محروم‌ترین شهرهای کشور و جزو ۱۰ شهر محروم کشور است و رتبه پنج محرومیت در کشور را دارد.

فرماندار دلفان خاطرنشان کرد: برای شهرک صنعتی این شهرستان ۱۵ سال پیش مجوز صادر شده اما متأسفانه پیگیری نشده یا شرایط مهیا نبوده است.

بهمنی اضافه کرد: سال گذشته از طرف شهرک صنعتی اعتبار خوبی اختصاص یافت و ۱۰۰ هکتار زمین تملک شد و زیرساخت آن در دست اقدام است.

وی بیان کرد: کارهای آب، برق و گاز در شرف انجام بوده و قرارداد آنها بسته شده است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار دلفان با بیان اینکه تنها شهرستانی است که شهرک صنعتی در استان نداشتیم، افزود: انتظار داریم که میزان اعتبار بیشتری تخصیص داده شود که بتوانیم در دهه فجر امسال به سرمایه‌گذار واگذار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز