خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

اولین خانه هلال عشایر در استان بوشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۵۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از افتتاح اولین خانه هلال عشایر در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا حاجیانی گفت: اولین خانه هلال عشایری در استان بوشهر در  شهرستان دشتی به مناسبت روز عشایر راه اندازی شد.

وی ضمن تاکید بر راه اندازی خانه‌های هلال افزود: ترویج و گسترش خانه‌های هلال روستایی در سراسر کشور در دستورکار جمعیت هلال احمر قرار دارد و خانه های هلال روستایی به عنوان پل ارتباطی اهالی روستا و جمعیت هلال احمر هستند.

حاجیانی، در ادامه هدف از تشکیل خانه های هلال را تشریح کرد و گفت: خانه های هلال روستایی در راستای توسعه آموزش های مهم همگانی و کمک های اولیه تشکیل شده است، تا در حوادث غیرمترقبه سرعت و کیفیت پاسخگویی به حوادث را افزایش دهد، خانه های هلال روستایی موجب کیفیت بخشی به خدمات جمعیت هلال احمر در روستاها و مناطق محروم می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌های شورای اجرایی گفت: شهرستان دشتی با  توجه به موقعیت استراتژیک به عنوان دومین کانون اسکان عشایر کوچ رو و ساکن در استان بوشهر است.

اولین خانه هلال عشایر با تلاش‌های شورای اجرایی، کارکنان شعبه جمعیت هلال احمر، فرمانداری و اداره عشایر شهرستان دشتی راه اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز