خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی آزاد سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۱۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری با هدف آزادسازی اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در حاشیه برگزاری جلسه هیات حل اختلاف و داوری اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات، حمایت از سرمایه گذاران واقعی است که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی انجام می شود.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از ارسال اخطار و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال نمودن اراضی غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی اقدام می کند.

اهلی یکی از ضروریات برگزاری این جلسات را آزاد سازی اراضی راکد در شهرک های صنعتی برشمرد و افزود: در صورت عدم آزاد سازی این اراضی، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در این جلسه پرونده 33 قرارداد راکد به مساحت 5 هکتار مورد بررسی‌قرار گرفت که در این میان، پرونده 12قرارداد فسخ و برای مابقی پرونده‌ها، فرصت مجدد برای انجام تعهدات مندرج در دفترچه قرارداد تعیین شد.

وی افزود: پس از فسخ قراردادهای راکد در جلسات هیات، اقدامات قانونی و قضایی برای قراردادهای فسخ شده برای آزادسازی این اراضی انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز