خبرگزاری کار ایران

معاون راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص ۴۴ میلیارد تومان برای دوبانده شدن جاده شادمهر به کاشمر و خلیل‌آباد به بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۵۷

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای دوبانده شدن جاده شادمهر به کاشمر و خلیل آباد به بردسکن امسال حدود ۴۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، محمد پارسا با بیان اینکه بیشترین کارگاه‌های فعال راه سازی در محور شادمهر به کاشمر و خلیل آباد به سمت بردسکن است، افزود: این پروژه دارای ردیف ملی است و مطالعات آن ۱۰۰ درصد انجام شده و درحال حاضر برای ۴ قطعه درحال اجرا توسط پیمانکاران حداقل ۹۰ میلیارد تومان اعتبار و برای تکمیل این پروژه یک اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی نیاز است.

وی با بیان اینکه محور خلیل آباد به کندر هم زیر سازی و ابنیه آن آماده شده است افزود: جلسه نهایی جابجایی تیرهای برق در مسیر این محور بزودی در استانداری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت: این پروژه یک سابقه ۱۵ ساله دارد و خوشبختانه تاکنون ۳۰ درصد باند دوم این محور تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اعتبار تکمیل محور بردسکن و سمت روستای شفیع آباد را 13 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مناقصه این محور در حال انجام است و تا اواخر آبانماه پیمانکار این پروژه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز