خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

افزایش میزان آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی/ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۵۷۴

کارشناس سازمان هواشناسی با تشریح آخرین وضعیت جوی چند روز آینده استان های کشور از افزایش میزان آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: طی ۵ روز آینده کشور جوی آرام و پایدار دارد و با توجه به این شرایط به تدریج میزان آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امروز و فردا در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که گاهی سبب ایجاد گردوغبار می‌شود، افزود: آب‌های خلیج فارس به ویژه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف است و غبار محلی دارد و حداکثر دمای آن ۲۲ درجه سانتیگراد و حداقل دمای امروز صبح ایستگاه مهرآباد به ۱۱ درجه بالای صفر رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که فردا هم همین کمینه دما را داشته باشیم.

رفیعی ادامه داد: سردترین مرکز استان امروز شهرکرد با حداقل دمای ۵ درجه زیر صفر و بعد از آن هم بیرجند و کرمان با دمای یک درجه زیر صفر است و گرم‌ترین مراکز استان هم شهر‌های اهواز و بندرعباس با حداکثر دمای ۳۸ درجه بالا صفر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز