خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه دستور داد:

تمام آرمستان های کرمانشاه تعطیل شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۴۵۲

دادستان کرمانشاه دستور بسته شدن درب تمام آرامستان های کرمانشاه را به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به گسترده تر شدن شیوع بیماری کرونا در استان، اظهارکرد: متاسفانه علیرغم وجود چنین وضعیتی در استان، شاهد شلوغی و تردد بسیار بالای شهروندان در آرمستان‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این شرایط می تواند افزایش آمار مبتلایان و فوتی های این بیماری در استان را به دنبال داشته باشد، براین اساس از امروز (21 مهر) درب تمام آرمستان های کرمانشاه بسته خواهد بود.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: این دستورالعمل شامل آرمستان های همه شهرستان و حتی روستاهای استان هم خواهد بود.

وی اعلام کرد: فرمانداری ها و نیروی انتظامی وظیفه حسن نظارت بر اجرای این دستورالعمل را برعهده خواهند داشت و درصورت کوتاهی به عنوان تخطی در مدیریت با  آنها برخورد قطعی انجام می گیرد.

کرمی یادآورشد: درصورتی که خانواده ای هم برگزاری مراسم تدفین دارند، برگزاری این مراسم تنها باید با حضور دو تا چهار نفر از صاحبان مراسم عزا انجام گیرد.

وی تاکید کرد: براین مبنا، با برگزاری هر گونه مراسم عزاداری در منازل هم از آنجایی که تهدید کننده سلامت شهروندان است، غیرقانونی بوده و با آن برخورد می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز