خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

ذخیره سازی هزارتن نمک در راهدارخانه‌های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۳۷۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: عملیات ذخیره‌سازی ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌های استان در فصل زمستان آغاز شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: به منظور بازگشایی مسیرهای پوشیده از برف در فصل سرد سال، قرارداد خرید و حمل ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه امضا شده است.  

وی افزود: تاکنون چهار هزار تن نمک و ۱۰ هزار تن ماسه به راهدارخانه‌های استان حمل شده و جابه جایی بقیه آن نیز در حال انجام است.  

حق لطفی اظهار کرد: سه هزار تن مخلوط ماسه و نمک از سال گذشته ذخیره شده است و امسال ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای انجام عملیات راهداری زمستانی در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین مستقر خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد، پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند.  

حق‌لطفی افزود: همچنین در صورت انجام سفرهای ضروری همراه داشتن تجهیزات زمستانی، بستن زنجیر چرخ و رعایت کامل قوانین رانندگی برای داشتن سفری ایمن ضروری است.  

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل آزادراه، بزرگراه، راه‌های فرعی و روستایی است و هفت درصد عملیات برف‌روبی جاده‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز