خبرگزاری کار ایران

ادامه محدودیت‌های کرونایی؛

شهربازی پارک ائل گلی تبریز پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۳۳۸

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: شهربازی پارک ائل گلی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا و بازگشایی خود سرانه، پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر گفت: تمام نقاط گردشگری و تفریحی و بوستان‌های شهری از جمله ائل گلی و کوه عون ابن علی مطابق مصوبه ستاد کرونا مشمول محدودیت‌های کرونایی بوده و هرگونه تجمع در این مناطق به هر نحو و عنوان ممنوع است.

وی افزود: همزمان با شیوع موج جدید بیماری و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا، هیچ کدام از اماکن گردشگری تعطیل شده، حق بازگشایی خود سرانه نداشته و در صورت احراز تخلف توسط فرد یا گروه حقیقی و حقوقی با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد؛ تخلفات نیز خارج از نوبت قضایی رسیدگی شده و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.  

حسن‌زاده اظهار کرد: ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز هیچ مسامحه‌ای با هیچ فرد و سازمانی ندارد و در راستای حفاظت و صیانت از سلامت شهروندان تابع مصوبات ستاد کرونا است.

وی در خاتمه از حضور مستمر و چشمگیر همکاران اداره اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان که در راستای اجرای بهینه پروتکل‌های بهداشتی، به ویژه در اماکن و انظار عمومی خدمت رسانی کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی شهروندان و دستگاه‌های متولی، به زودی شاهد غبله بر این ویروس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز