خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مشگین‌شهر:

مشکلات کشور نتیجه ضعف شدید مدیریتی است، ربطی به تحریم‌ها ندارد/ انتقاد فرماندار از شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۲۷۳

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: بسیاری از مسائل مانند احتکار، گرانی و کم فروشی هیچ ارتباطی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان ندارد بلکه مشکلات کشور نتیجه ضعف شدید مدیریتی در حوزه نظارت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام رضا باوقار در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد شدید از گرانی ها در این شهرستان عنوان کرد: مسئولان به مردم گزارش عملکرد بدهند طوری نشود که مردم شهرستان مشگین شهر احساس کنند که امور به حال خود رها شده است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر خطاب به مسئولان اذعان کرد: در برخورد با گرانفروشان و محتکران با کسی مماشات نکنید، این معنی ندارد قیمت روغن 45 هزار تومانی در یک شب به بیش از 90 هزار تومان برسد، مواردی از این دست به این معنی است که مسئولان نظارت کافی بر بازار ندارند.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در ادامه این جلسه بیان کرد:  میانگین استفاده از ماسک در شهرستان مشگین شهر زیر ۴۰ درصد است که از میانگین کشوری بسیار پایین است این مورد عامل اصلی عدم برون رفت این شهرستان از وضعیت قرمز در طول چند ماه گذشته است.

وی با بیان آخرین امار  کرونا در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ نفر بخاطر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان ولیعصر بستری هستند و تاکنون ۵۷ نفر با نتیجه آزمایش مثبت و ۳۳ نفر مشکوک به ابتلا به این بیماری که مجموعا ۹۰ نفر فوتی ناشی از کرونا در مشگین شهر به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر در پایان با انتقاد از عملکرد اعضای شورای شهر مشگین‌شهر در حادثه سیل اخیر عنوان کرد: در زمان وقوع سیل در این شهرستان شایسته بود اعضای شورای شهر پا به پای شورای تامین شهرستان در محل حادثه حضور می‌یافتند تا مشکلات را از نزدیک لمس و به مردم کمک رسانی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز