خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

کاهش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۲۰۳

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌سیستان و بلوچستان گفت: 11 میلیون و 855 هزار و 675 تردد در 6 ماه نخست سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 14میلیون و 705 هزار و 115 تردد، کاهش 20 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، ایوب کرد با بیان اینکه کاهش ترددهای این مدت تحت تاثیر شیوع ویروس کروناست، اظهار داشت: با توجه به روند صعودی ابتلاء به کرونا در جامعه، توصیه همه مسئولان و دست اندرکاران به مردم ماندن در خانه و کاهش تردد است.

وی افزود: سرعت متوسط تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در مدت مذکور 82 کیلومتر بر ساعت بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 کیلومتر بر ساعت افزایش سرعت مشاهده می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان مدیریت راه های استان بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده این مدت به محورهای خاش – سراوان و بالعکس و میرجاوه – زاهدان اختصاص دارد.

کرد گفت: همچنین پرترددترین محورهای مواصلاتی حوزه تحت پوشش این اداره کل نیز در 6 ماه نخست سال جاری زابل – هیرمند و بالعکس و زهک – مرز میلک و بالعکس بوده است.

وی با بیان اینکه گشت های نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان گرامی مشغول فعالیت است، خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی 141.ir و نرم افزار موبایلی141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز