خبرگزاری کار ایران

برخورد جدی فرمانداری کرج با خاطیان قوانین کرونایی/اخطار کتبی به صنوف و مراکز خدماتی متخلف

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۱۴۷

فرماندار شهرستان کرج از برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی در کرج خبر داد و گفت: بازرسان در سطح شهر روزانه حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، تذاکرات شفاهی و اخطارهای کتبی را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش ایلنا از البرز غفور قاسم پور با اعلام این خبر گفت: در جریان بازدید توسط  تیمهای بازرسی فرمانداری از مراکز عمومی، به منظور پایش روند اجرای قوانین بهداشتی به متولیان مراکز عرضه سوخت و تعدادی از دستگاههای خدمات رسان به جهت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: تیمهای بازرسی فرمانداری در روزهای جاری از چندین واحد صنفی و ادارات شهرستان از جمله  نانوایی ها، هایپر مارکت‌ها، بازارهای روز، مراکز عرضه لبنیات، مراکز پیشخوان دولت در مناطق مختلف شهر بازدید بعمل آوردند . 

معاون استاندار گفت: متاسفانه بجهت عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی به مراکزی که مورد بازدید قرار گرفته اند، تذکرات و‌ اخطار شفاهی داده شده است. 

قاسم پور تصریح کرد: بازرسی ها از همه مناطق بطور مستمر انجام و ‌نظارت‌ها تشدید شده از این رو با متخلفانی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز