خبرگزاری کار ایران

با همراهی جمعی از روسای کمیسیون‌ها؛

رئیس مجلس وارد سیستان و بلوچستان شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۱۳۲

رئیس مجلس و جمعی از روسای کمیسیون‌های مجلس امروز دوشنبه وارد فرودگاه کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم این استان در مجلس، فرمانداران کنارک و چابهار و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس و هیات همراه در راستای بازدید زیرساخت‌ها، بررسی نیازها، رفع مشکلات، بررسی طرح‌ها و روند اجرایی پروژه‌ها به دعوت مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

معین الدین سعیدی بازدید از روند ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار، بازدید از مناطق حاشیه شهر و دیدار با مردم و مسئولان را از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه قالیباف به چابهار عنوان کرد.

وی افزود: همچنین بازدید از مناطق ساحلی و آشنایی با ظرفیت‌های شیلاتی، گردشگری و تجاری شهرستان‌های دشتیاری و چابهار از دیگر برنامه‌های این سفر است.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس و هیات همراه در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان از شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، زاهدان و زابل بازدید می‌کند.

وی اظهارداشت:با توجه به اهمیت سواحل مکران دومین سفر استانی قالیباف از چابهار کنارک و دشتیاری آغاز و در شهرستان زابل خاتمه می‌یابد.

سعیدی ادامه داد: قالیباف و جمعی از روسای کمیسیون‌های مجلس در این سفر سه روزه به سیستان و بلوچستان مسائل و مشکلات این استان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز