خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

کلنگ احداث بیمارستان هزار تختخوابی قزوین ماه آینده به زمین زده می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۰۰۸

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با اتمام مرحله نهایی مزایده زمین بیمارستان هزار تختخوابی، کلنگ احداث آن تا ماه آینده به زمین زده می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه بررسی موانع احداث بیمارستان هزار تختخوابی قزوین گفت: با توجه به مشکلات قانونی که برای واگذاری زمین این بیمارستان به بانک پاسارگاد وجود داشت مجوز از هیات دولت گرفته شده است و با اتمام مرحله نهایی مزایده زمین، کلنگ احداث آن تا ماه آینده به زمین زده خواهد شد.

به گفته معاون عمرانی استاندار، این زمین توسط دانشگاه بین المللی از طریق مزایده واگذار شده است که با اعلام آمادگی بانک پاسارگاد برای احداث این بیمارستان، مشکلات برگزاری این مزایده و واگذاری آن در این جلسه بررسی شد.

وی گفت: بیمارستان هزار تختخوابی با رویکرد توریسم درمانی احداث می‌شود و برای احداث آن نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که کاملا توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری خواهد شد.

به گفته معاون عمرانی استاندار قزوین، با احداث این بیمارستان قطعا تحولی در بخش گردشگری و اشتغال استان خواهیم داشت.

زمین این بیمارستان در شمال دانشگاه بین المللی قزوین قرار دارد و ۴۵ هزار متر مربع فضای اقامتی و هتلینگ برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز