خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نخستین مرکز نیکوکاری بازنشستگان کشور در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۸۰

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر بهره‌گیری از تجربیات سال‌ها فعالیت بازنشستگان امدادگر در حوزه خدمت‌رسانی گفت: نخستین مرکز نیکوکاری بازنشستگان کشور در استان سمنان برای کمک به نیازمندان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سمنان، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه نخستین مرکز نیکوکاری کشور تحت عنوان امداد محله در شهرستان شاهرود و سپس در استان یزد شکل گرفت، تصریح کرد: هم‌اکنون این شجره طیبه به درخت تنومند تبدیل‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر بهره‌گیری  از تجربیات سال‌ها فعالیت بازنشستگان امدادگر در حوزه خدمت‌رسانی نخستین مرکز نیکوکاری بازنشستگان کشور، در استان سمنان برای کمک به نیازمندان راه‌اندازی می‌شود. 

محمد قوسی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم مددکاری اجتماعی هستند، تصریح کرد: مرکز نیکوکاری بازنشستگان برای نخستین بار در کشور تحت عنوان پیشگامان خدمت در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

وی از فعالیت ۸۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از مجموع مشارکت‌های کمیته امداد استان سمنان از مراکز نیکوکاری است.

قوسی ۷۰ درصد از روسای فعلی مراکز نیکوکاری استان سمنان را ائمه جمعه دانست و خاطرنشان کرد: ائمه جمعه، معتمدین محل با شناسایی خیرین و جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در جهت  برطرف کردن مشکلات نیازمندان گام برمی دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ذات مراکز نیکوکاری مشارکت‌های مردمی است، تأکید کرد: با توجه به اینکه مرکز نیکوکاری بازنشستگان توسط امدادگران مدیریت می‌شود، سرفصل‌های ویژه‌ای در این مرکز پیش‌بینی‌شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز