خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران:

موادفروشان محله بی‌سیم تهران نقره داغ شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۵۰

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری ۵ نفر از خرده فروشان محله بی سیم تهران خبر داد و افزود: متهمان علاوه بر شرارت، هروئین و شیشه توزیع می‌کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی اراذل و اوباش مواد فروش در منطقه بی سیم تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه ششم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهمان که از افراد شرور منطقه بی سیم هستند، محل سکونت خودشان را پاتوق افراد شرور کرده و این امر باعث سلب آسایش برای ساکنان و اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای همسایگان شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهمان شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهمان به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهمان صادر و روز گذشته تیم عملیاتی پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شدند و با رعایت جوانب قانونی با شگرد‌های خاص پلیسی وارد منزل متهمان شدند و بلافاصله تمامی متهمان در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی با اینکه در جستجوی خانگی، مقادیر متنابهی هروئین و ... به دست آمد، تصریح کرد: هرچند افراد شرور قصد تعدی و درگیری در حین دستگیری با ماموران را داشتند، اما با اقدام به موقع و با هوشیاری و اقتدار ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب هر ۵ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضایی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: به اراذل و اوباش مواد فروش هم اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چرا که مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز